Σελίδες

Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Δεν άρεσε και πολύ στην Cher η αλλαγή φύλου του γιού της ....

Μπορεί τώρα να έχει αποδεχθεί τον Chaz Bono- που λέγονταν Chastity πριν γίνει άντρας-, αλλά τον πρώτο καιρό οι αντιδράσεις της ήταν υστερικές, όπως αποκάλυψε η ίδια.


«Έκανα σαν υστερική μια μέρα, γιατί τον καλούσα και η φωνή στον τηλεφωνητή ήταν η παλιά, πριν γίνει άντρας. Τότε ήθελα να σώσω με κάποιο τρόπο αυτή τη φωνή, γιατί δεν θα την άκουγα ποτέ ξανά. Ήταν από τις πιο τραυματικές μου εμπειρίες σε όλη αυτή την ιστορία, άκουγα τη φωνή της κόρης μου και ήξερα ότι δεν θα την ακούσω ποτέ ξανά», παραδέχεται η τραγουδίστρια.

Πλέον έχει συμβιβαστεί απόλυτα με τις επιλογές του παιδιού της και τον στηρίζει σε ό,τι και αν αποφασίσει.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: