Σελίδες

Πέμπτη 12 Μαΐου 2011

Σχολή ασφαλούς οδήγησης ... be there ...

ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤΙΣ 09:30 ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΙΚΕΑ
ΟΜΙΛΗΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ

1) Τάκης Μανολώπουλος - ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΩΝΩΝ
2) Αθανάσιος Τσιούτρας - ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
3) Μιχάλης Μπερκάκης- ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
4) Πάνος Σεϊτανίδης - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ F1
5) Θωμάς Τιμαμόπουλος - ΒΑΛΚΑΝΙΟΝΙΚΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΠΟΔΗΛΑΣΙΑΣ
6) Θεοδόσιος Παπαβραμίδης- ΓΕΝΙΚΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ ΔΙΔΑΚΤΩΡ Α.Π.Θ.
Το site της εκδήλωσης ειναι: www.actionevents.gr
Τι περιλαμβάνει το σεμινάριο;

1. Σάββατο 14/05: Σεμινάριο στο πολιτιστικό κέντρο της Τούμπας του Δήμου Θεσσαλονίκης με ομιλητές & Simulation για μια πρώτη πρακτική γεύση για όλους! Τα σεμινάριο θα είναι ανοιχτό για όλους τους δημότες της Θεσσαλονίκης και ακροατές του σταθμού! Η διάρκειά του θα είναι περίπου 4 ώρες!
Πρακτικό τμήμα Σεμιναρίου
2. Κυριακή 15/05 Στο PARKING της ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης
Α) Θα στηθεί ένας προσομοιωτής στο parking όπου οι συμμετέχοντες θα οδηγούν υπό την επίβλεψη πιστοποιημένου δασκάλου! (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Α.Ε.)
Β) Στο 2ο ειδικά διαμορφωμένο parking θα δημιουργηθούν με κορίνες, νερό μπανιέρες και κάγκελα ασφαλείας 2-3 διαδρομές κατάλληλα διαμορφωμένες σε συνθήκες ,ολίσθησης πλαγιολίσθησης, στροφής, αποφυγής εμποδίων της τελευταίας στιγμής. θα κινούνται οχήματα με δασκάλους, παλιούς (πρωταθλητές) οδηγούς αγώνων μέλη του ΑΟΘ (Αυτοκινητιστικού Ομίλου Θεσσαλονίκης)] και θα δείχνουν τη σωστή οδηγική συμπεριφορά που πρέπει να έχει ο οδηγός επάνω στο οδόστρωμα, καθώς και την σωστή θέση οδήγησης
Η κατασκευή της πίστας θα ακολουθεί όλα τα πρότυπα ασφαλείας που απαιτούνται.
Γ) Το πρωί της Κυριακής από το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης θα ξεκινήσει ποδηλατοπορεία με την συμμετοχή όλων των ποδηλατικών σωματείων της ΕΠΣΜΑΘ και δημοτών ποδηλατών προς τον χώρο της εκδήλωσης. Εκεί, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, θα πραγματοποιηθεί επίδειξη δεξιοτεχνίας για όλους τους ποδηλάτες υπό την επίβλεψη της Ομοσπονδίας ποδηλατικών σωματείων Βορείου Ελλάδος.
Συμμετοχές
Για να λάβει μέρος κάποιος στο οδηγικό τμήμα του event που θα γίνεται στο Parking της ΙΚΕΑ, θα πρέπει να επιδεικνύει το δίπλωμα οδήγησης σην γραμματεία της εκδήλωσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: