Σελίδες

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Κλείνει έως το 2022 τους πυρηνικούς της σταθμούς η Γερμανία

Το 2022 θα κλείσει και τους τελευταίους πυρηνικούς αντιδραστήρες της η Γερμανία,σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος.

Με την υλοποίηση αυτής της απόφασης, η Γερμανία θα είναι η πρώτη χώρα που διακόπτει τη λειτουργία πυρηνικών σταθμών παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στο έδαφός της.

Δεν υπάρχουν σχόλια: